Tia-Maria plays Yö on Joensuulainen pitkänlinjan muusikoista koostuva bändi, joka soittaa Yö:n tuotantoa! ![]()
Bändin käsittelyssä taipuu niin varhaisemmatkin hitit kuin tuoreemmatkin Yö:n klassikot. Keikoilla kuullaan mm. Joutsenlaulu, Tie Sydämmeeni, Kuorotyttö, Särkynyt enkeli sekä tietysti Tia-Maria!
Tervetuloa kuuntelemaan yhtyeen livemusiikkia pe 10.7. klo 21 Höytiäisen Tuvalle (Satamatie 4, Kontiolahti).
Tapahtumaan on ilmainen sisäänpääsy ja se avoin kaikille.
Lupaako sääennuste sadetta? Ei hätää, uudistusten myötä voit nauttia tapahtumasta myös katetussa- tai lämpimässä asiakastilassa!
Tia-Maria Plays Yö:
Markus Jussila – laulu ja taustalaulu
Anu Pehkonen – laulu ja taustalaulu
Seppo ”CORKY” Leppänen – Rummut
Jarmo ”JAKE” Hiesu – Basso
Timo ”MAXI” Kaverinen – Kitara
Vesa ”VESKU” Hirvonen – koskettimet, taustalaulu

